TEHNIČKA PODRŠKA :
Tel. 066 50 18 104
podrska@rsmedia.rs 

Pročitajte odgovore na najčešće postavljana pitanja…

Da li je moguće preći na veći paket ako se za tim ukaže potreba?

– Naravno, možete preći na veći paket u bilo kom trenutku, a doplaćuje se samo razlika u ceni i to samo za preostali period do isteka trenutno aktivne pretplate.

Koliko je vremena potrebno za aktivaciju poručenog hosting naloga i registraciju novog domena?

– Kada primimo vašu uplatu, hosting nalog će biti aktiviran i/ili domen registrovan. Taj period može biti od nekoliko sati do 24 sata, izuzimajući vikend, a u zavisnosti od toga gde je i u koje vreme izvršena uplata. Ako uplatite u petak uplata će verovatno biti evidentirana tek u ponedeljak.

Da li hosting paketi uključuju besplatne domene? Šta znači broj dodatnih domena/sajtova u paketima?

– Ne, registracija domena se naplaćuje dodatno, a cena zavisi od izabranog tipa domena. Broj domena koji možete videti u opisu paketa označava koliko domena možete hostovati sa tim paketom.

Da li će poručeni domen biti u mom vlasništvu? Da li imam potpunu kontrolu nad svojim domenom?

– Da, svaki poručeni domen će biti registrovan sa podacima koji se unose prilikom porudžbine na našem sajtu. Lice čiji su podaci uneti prilikom porudžbine će biti punopravni vlasnik domena. U svakom trenutku je moguće izvršiti transfer domena kod drugog provajdera, ako se za tim ukaže potreba… U našem korisničkom panelu je za sve domene omogućena modifikacija NameServera, tako da u svakom trenutku možete potpuno samostalno preusmeriti svoj domen na servere drugog provajdera.

Da li su moji lični podaci koje unosim prilikom porudžbine kod vas sigurni?

– Vaši podaci nikada neće biti dati ili prodati trećem licu. Vaši podaci će u slučaju registracije domena biti upotrebljeni za upis u whois bazu registra koja postoji radi evidencije o vlasništvu domena i te podatke nadležni registar može učiniti javno dostupnim ukoliko se ne doplati za uslugu whois zaštite identiteta.

Facebook1k
YouTube435
Instagram50